środa, 1 sierpnia 2012

Aquamarina

Urodził mi się w głowie taki pomysł na kolekcje w gamach kolorystycznych. Większa kolekcja bynajmniej nie oznacza wielkich przedmiotów, że do "monumentów" jakoś mięty nie czuję, będą to raczej kolekcje drobiazgów. Pierwsza linia - wodna, którą sobie mało orginalnie, nazwałam Aquamarina. A poniżej wstęp do niej, naszyjniczki w wersji mini, czyli "zawieszka na sznureczku":





...i na ostatniej wyszedł mi sznureczek w kolorze turkusowym :D. A to nie lada problem, ponieważ w ferworze przeglądania blogów zapisałam się na wymiankę turkusowo-zieloną. Na szczęście "przezorny zawsze..."  i mam coś w zanadrzu w odpowiedniej kolorystyce ;). No i jeszcze zielonych sznureczków trochę posiadam, więc poradzę żeby było i turkusowo i zielono. Jak tylko uzupełnię zapasy koralikowo-sznurkowe w odpowiednich kolorach, na pewno jeszcze coś z linii Aquamariana powstanie.

Zaś dla przełamania wodnych niebieskości, kolejny pomysł kolorystyczny, tym razem o nazwie Otai. Teraz jest oryginalnie :D. Otai to imię pięknej dziewczyny o wielkim sercu, z japońskiej baśni. A dlaczego akurat Japonia tym razem?


Ponieważ mnie się ta kolorystyka skojarzyła ze wschodzącym słońcem, a skoro wschodzące słońce to musi być Japonia. Kwitnąca Wiśnia też będzie ;). Drobiazg na zdjęciu to pierścionek. Cień u góry zdjęcia to Lizak, który postanowił wetkać swój nochal do sesji zdjęciowej i próbował tak długo aż mu się udało.

I na koniec... dzisiaj 1 sierpnia i wolno się pochwalić finałem Kociej Wymianki, a mnie paluchy swędzą już od kilku dni, jak tylko dostałam swój prezencik od Decokuferka. Fotkę pstryknęłam zaraz jak prezencik przyszedł i czekała sobie w ukryciu. O takie cudeńka dostałam:

 
niebieskiego aniołka zaraz mi córka uprowadziła dla siebie, ale różowego nie oddam :)...

...ja zaś posłałam to:

...dotarły do mnie wieści, że również się spodobało, co mnie ogromnie cieszy :). Jeszcze raz dziękuję mojej wymiankowej parze i organizatorce zabawy Ani Jurze.






10 komentarzy:

  1. Wszystko jest zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy tworzysz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Me ha encantado todo tu blog!!!
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne prace,a najbardziej podoba mi się ostatni z morskich wisiorów. Ściskam cieplutko. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję dziewczyny :), mam nadzieję zadebiutować publicznie z moimi wytworami i potrzebuję tzw. "kopa" energetycznego na przygotowanie do tego debiutu :D, Wasze wsparcie jest dla mnie nieocenione :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna biżuteria, a i wymianka bardzo ciekawa:)Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Dają wiele radości i motywują do dalszych rękoczynów :)
Kajjka