wtorek, 13 marca 2012

WYNIK CANDY

I stało się tak, że rocznicową szczęściarą u mnie zostaje...

Piękne! Chciałabym wziąć udział :)
http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
Pozdrawiam

Podsumowując, to był dobry rok. Wiele nauczyłam się spacerując po Waszych niezwykłych blogach. Dziękuję Wam za to, że je prowadzicie dzieląc się swoimi doświadczeniami, umiejętnościami i pasjami. Jesteście dla mnie skarbnicą wiedzy wszelkiego rękodzieła, nie tylko biżutków.
Serdecznie gratuluję  Wildflower wygranej. Wszystkim pozostałym osobom bardzo dziękuję za udział w zabawie i obiecuję, że to z pewnością nie była ostatnia u mnie okazja na drobny upominek, okazji wszak do zabawy nie brak, więc i kolejne szanse będą. Na pocieszenie powiem Wam tylko, że choć w ciągu minionego roku ogłosiłam kilka takich zabaw, mnie samej nie udało się wygrać więcej niż jeden raz. Otrzymałam wtedy piękną, ręcznie wykonaną karteczkę :), a że ostatnio zaniedbałam nieco swój udział w Waszych zabawach, czas najwyższy nadrobić zaległości i również popróbować szczęścia.


I na koniec ażurkowy komplecik z metalowych kuleczek, bo nie lubię bez obrazkowych wpisów :).

5 komentarzy:

  1. Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    I zapraszam na candy do mnie :)
    http://srebrnolistka.blogspot.com/2012/02/wiosenne-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo szczęśliwy :)))))))))
    Dziękuję bardzo! :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Wildflower, a Tobie Dziękuję za miłą zabawę =}

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje i piękny komplecik.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Dają wiele radości i motywują do dalszych rękoczynów :)
Kajjka