czwartek, 23 czerwca 2011

Debiucik

Wreszcie dopięłam swoje przygotowania na ostatni guziczek i odpaliłam swoją lokomotywę w ArtStacji.
Mam w sumie w planie przerobić jeszcze największe pudełko, ponieważ zamknięcie w obecnej wersji, w tym rozmiarze zdecydowanie się nie sprawdza, ale to już mało istotny drobiazg. Te pięć świecidełek, które są na zdjęciu od wczoraj (mniej więcej od północy) są już w ofercie galerii. Oczywiście jak zawsze, nie do końca doczytałam informacje i zdjęcia (gotowe już od dłuższego czasu) musiałam modyfikować na gorąco, ponieważ miały nieodpowiednie rozmiary ;). Na szczęście wystarczyło lekkie przycięcie. Jedynym problemem jest fakt, że przy ostatnim dodawanym produkcie za nic nie mogłam dodać zdjęć, tzn. dodałam, ale widoczne są dopiero, jak się kliknie na miejsce, w którym powinny być widoczne bez specjalnego klikania. Nie mam pojęcia czy to wina moich zdjęć, czy jakiś problem techniczny po drugiej stronie, jeśli coś wiecie na ten temat to bardzo proszę o jakąś radę. Na głównej, promującej produkty stronie, u mnie w miejscu gdzie powinna być zachęcająca fotka, jest może i atrakcyjna, ale za to niezbyt zachęcająca biała plama. Próbowałam kilkakrotnie usuwać fotografie i dodawać ponownie, ale nic to nie zmieniło. Chwilowo zostawię to tak jak jest, jeśli nic się nie zmieni pozostanie wołać o ratunek do administratora. Póki co, walczę z leniuchem wakacyjnym ;), coś tam dłubię ale jakoś tak bez przekonania, trochę szykuję się już psychicznie do lipcowego wyjazdu. Miłego wypoczynku na resztę długiego weekendu wszystkim życzę :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze. Dają wiele radości i motywują do dalszych rękoczynów :)
Kajjka